کوچه ما تنگ نیست شادمانه باش و شاه راه ما از منظر تمام آزادی ها میگذرد.

1-فکر میکنم چند روزی زمان میبره ، تا به پست گذاشتن مرتب عادت کنم !!!!
2- از صبح که بیدار میشم ، با اینکه خیلی کارا دارم ، برای انجام دادن ، اما همه اش تو این فکرم که پست امروزم چی باشه؟
3-قضیه پت ومت و مستی و تلویزیون واخراج چند تا از کارمندهای تلویزیون رو شنیدین؟ برین اینجا یه نگاه بندازین.
4-قائله کردان هم بالاخره با خوبی و خوشی (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) تمام شد.من نمیدونم مثلا چند سال دیگه برای آیندگان چه جوری میشه یک همچنین شوی مضحکی رو توضیح داد ، که یکنفر با مدرک فوق دیپلم بگه من دکترم و بر منصب وزارت یک مملکت تکیه بزنه و از همه هم طلبکار باشه ؟ باز هم به مجلس که با یه اقدام غیر قانونی!! جلوی حرکت قانونی کردان رو گرفت.

پاسخی بگذارید

